20080911

Feeling suicidal



I found out I'll be getting a a donut this 15th.

I'm going to commit social suicide/homicide this weekend.


-No txting
-No phone calls
-No jumping up and down





Just geeking out...and of course blogging

13 comments:

Stew said...

you will be getting a donut? what that mean?

Melody.Darlene said...

no jumping up and down??!!!! come on!! u gotta have a lil of that goin on!

Andre said...

donut = zero! as in zero dollars bro

@melody

I'm a reniging bastard so I don't know. I just hate going place and not being able to be "Teddy Spendacash"

Han said...

I was about to say "donut? are they that good?" sike naw lmao.

but aww :(
i dont have a job.
if that makes you feel better.
this friday i'm getting silly!!! free drinks and green is the best :D

Andre said...

Sweet liquor and bud
tangy aroma clouds mind
come march you'll be mine

5-7-5 I've still got it baby... anyways pour out a lil something for you homegirl too...and you unemployment kinda makes me feel better LOL

The Black Russian said...

sorry to hear about the donut there are plenty of things u can do when low on cash....

Lina said...

For real, Id be feeling the same way....thats crazy. No jumping up and down though....

Eb the Celeb said...

you are strong... I can go a weekend without talking on the phone... and actually prefer to... but I cant go a day without texting or crackberry IM'ing...

Andre said...

@black ruskie

Man for reals..there nothing you can do when your pockets are on a drought!

@lina
Like I said I'm a renigin' bastard, so with puerto rico not bein' preggers and JP's stallin' me, I don't know what up at all.

@eb da celeb
I used to be all about phone boning, but this "new breed" of female would rather hold convos and ask questions through txts... which I find enlightening and frustrating at the same time! With Im's I only wanna talk when I wanna talk you know?

PhlyyGirl said...

You know just cause you put a ban on everything this weekend, that's when alllllll the cute faced, fat assed mamicitas and so on are gonna come try to holla at you, and like five different exposures are gonna be blogged about AND all your homies gonna hit you up and wanna go get loose right?

But in other news, I might come down to the HU/HIU game tomorrow, so I'll buy you a drank...(No tpain) LOL!!

arychtexas said...

O yeah u are teddy spendacash and im no bj armstrong bastard more like scottie pippen after the broken nose! O man u should be good this tweekend!

Taryn "Skinny Genes" B. said...

suicide is for losers :-)

Zay The Gr3at said...

man u aint neva lied..women are a mess ! gotta love em tho

Related Posts with Thumbnails
 
visitor web stats