20081008

Lursty and Lurstier: How lloyd met andre pt.1


I thought all there was in maine was... -people who said "baaa","caaa" and "bia" instead of bar,car and beer.
-Lobster

- white people.


I was partly right. Anyways we went there for Lobsterfest 06 in rockland, maine. A real small town and it was pretty crazy. Just showing up in the uniform got free lobsters and free drinks. I mean I'm sitting down after ordering drinks and the waitress is like "somebody ordered you a lobster and said thank you...." I get it and it's a fuckin lobster on a plate!

I'm scared to even touch this shit! So I play it cool and look at the other people eating thiers and follow suit.

Since rockland is such a small town, our huge warship can't pull in, so we have to take a ferry to and fro. The last ferry leaves for the ship at like 1:45 and if you miss it, you're SOL till like 9am the next morning. Now in a town like this there's always one spot that the youth go to. It's called the time out pub. At the time me and lloyd really weren't that cool, even though we worked together, cause the word on him was that his breath was on BROIL 24/7 and he needed to gargle with paint thinner and throw a match in his mouth! I mean we hung with mutual friends and with him hearing how I get down we just ended up going out together (the buddy rule was in effect).



So after walking to the main attraction in the town which was a Wal-Mart, and just drinking most of the day, We end up in the "Time Out Pub" which was to the 20-somethings of rockland like "The Maxx" was to Zack and the Gang. So I meet a real sexy white chick with "that baa caa bia" accent and we're just grinding away, hands goin where they please, whispering in the ear, lap dancing, kissin.... I knew for sure I was jumping that night. So the club closes and we're walking outside, I see lloyd and he sees me with chick and he knows what time it is... when all of a sudden chick sees some dude she knows and is like "OMG" and runs to him with a full body hug...



WTF!!!!!

So Lloyd sees this and I know I've got a stupid look on my face.


I know I must look even stupider when they walk off together for the parking lot.... My lurst is an inferno inside of me that refuses to not be quenched! I've gotta feed the flames somehow. It's about 1:40 when I get a call from my dog smith saying...


"Aye, where you at? You gonna miss the last ferry!"


Me: damn, it left yet?


"Yeah, I'm on it now... it's leaving now"


Me: FUCK........


With our two lursty protagonists stranded in the middle of anytown USA, with a chance at "sunshine enchantment" lost and "closing time" playing in the background. No way to get home, and a hotel out of the question. Whatever will they do?To be continued in..... Lursty and Lurstier 2:

until then some of the only surviving pictures of my lobsterfest experience

17 comments:

Lina said...

Look at yall two looking like two luscious dark snicker bars over there. Thats so cool to do a friend post. Im telling you Dre, you a cool dude.

Andre said...

LMAO @ Luscious dark snickers bars!
Your gonna make me blush. But yeah dudes my roadie and it's a damn good story (as you'll see), I remember the day after it happened, nobody believed me cause the shit is just so...Iounknow...I mean who does things like that?

Me that's who!

iCandy21 said...

so u missed the ferry for a piece of ass that u didn't even get??

PhlyyGirl said...

Soo ummm,you know I got a thing for tall dark skinned guys right? I mean how ya'll doin???
LOL@ his breath being on 24/7 broil though!
I'm ready to hear what happens though...

A.M. said...

LOL...I actually can't wait until pt.2. & home girl knew she was wrong...even though I don't believe in one night stands and all

Bow Chica Wah Wah said...

LMAO! FUNNY STUFF!

Andre said...

@iCandy?
I mean....well yeah, I guess I did.
@phlyy
Oh it's all good here sweetheart! I remember we'd all be mustering in the morning and this one girl Manning would be like
"I bet lloyd's breath is stank y'all"
And she'd ask him like what he did last weekend or something and then when he finished talkin shed look back at us all crazy!
@PM
Such is the nature of hooking up in the club everything is fair game... and not really a fan of one nighters either because sex is always better with feelings involved but sometimes that attraction is just so primal that you just gotta "obey the lurst"

~SpiFFSter ~ {SFC} said...

LMAO!
I say...find a bench, set your cell timer and imagine like HELL it is a bed!

Demiera said...

I want to hear the rest of this story...man you are always on some type of adventure lol. And maybe someone should put some gum or a pack of tic tacs in ol' dudes pockets so ya'll won't have to wear gas masks when he talks...

Chay said...

wow i cant wait to see what happens next thats crazy that the chick ran out on u right before u was gon tap dat tho..

Chay said...

wait i just got home and now i can actually see the pics on the blog and if that aint the biggest damn lobster i've seen in my life

Fluff The Artist said...

That's crazy! I dunno wether to laugh at it, or just shake me head and say "Damn". I will be looking for part II.

*shakes head* ...damn!

Alex said...

That looks like one amazing lobster that I would definitely enjoy macking on!

Mel said...

I just now saw your comment. We rarely use that blog. I did drop them. I am VERY happy with the choice I made ;)

Truthful Trish said...

lmfao!!!! da hell kinda lobster lol

Jaded said...

I've been waiting to hear the story about Lloyd! I'm amped.

Video Vix[o]n said...

wow, that shit only happens on tv. lobsterfest sounds like the shit.

I hate ppl that talk like "baa, caa, bia" have ppl like that at my school i make fun of with their Boston accents.

Related Posts with Thumbnails
 
visitor web stats