20081123

Re:Shmack modeling

-----Original Message-----
From: shmackintern
Date: Fri, 21 Nov 2008 15:50:13 -0500

Thank you again for coming out to the Shmack casting call for the Perky Turkey Fashion Show. I regret to inform you that you were not chosen for this particular show. Please keep in contact with Shmack as we will have more fashion shows in the future.

Thanks again,

Shmack Team

Fuck modeling anyways, it's for gay guys and stuck up hoes!!! But I'm not bitter at all...not. one. bit....

I'm interested to see who they did choose though...so I will be at the "perky turkey fashion show" and judging very harshly!

All lot of shit happened though, went to the "play cloths" launch party, saw chilly willy and "bust the windows out your car girl", jumped with a red head with green eyes, played ultimate frisbee...so yeah...

8 comments:

Jaded said...

Andre. Was ur shirt dirty in that pic below? Dude, thats prolly why you aint get picked!!!!!! lol. Kidding, please I bet the ones they picked are totally wack. Make sure you take lots of pics at the fashion show, post them, and I'll totally tear them to shreds with you.

A.M. said...

hahahha....sure u not bitter LOL.

They have no idea what they are missing out on :)

I saw this guy on the train the other day, n he looked just like u...but i figured it wasn't because I live in NYC hehe

The Black Russian said...

sorry you didnt get into the show...no your not bitter none in the least lol....

RunGirl. said...

Damn. I was just reading the older posts and hopig this one said that you were picked. Screw them.

and @ "jumped with a red head with green eyes" very intersting ...

do explain.

Authentik.SupaFlai said...

"Fuck modeling anyways, it's for gay guys and stuck up hoes!!! But I'm not bitter at all...not. one. bit...."


HEY HEY HEY we arent all stuck up.
well atleast im not.

but hey i say fuck em. :)
they suck for not picking you.

Andre said...

@J8did
No it's raindrops punk! not dirty thermal!

@PM
It was prolly sean patrick thomas/charles from Diary of a mad black woman or billy blanks!

@run girl!
Yeah it was pretty wild this weekend and thats comoing up as soon as I can get some wireless to steal..I'll be watching heroes tonight with my bro rych so yeah...

and Soopa you just might be one of the good ones!

I feel it was a bad oiutfit choice y'all, I mean all my shmack jeans are from my "dame dash body" days and are big as hell on me. So I'm not trippin at all...but let them have a ugly ass extra ordinary lookin nigga on stage...I'm gonna nut up in that bitch!

kmx. said...

You're not biter at all. Such a good sport! Those skanks just don't know what they just fckd up on! Are you gonna go to the calls for the other shows?!

Take muchos fotografias of the show!! Let's see what wack ass scruff they picked!

Qucifer said...

Bwahahaha you'll judge Harshly!!! I can't even fuck with you!

Related Posts with Thumbnails
 
visitor web stats